czwartek, 10 maja 2012


:) :) :)

W tym poście chciałam wam opowiedzieć, jak to się stało, że zdecydowałam się na prowadzenie bloga :) Mam dzisiaj więcej czasu więc poświecę go dla Was:)

Zaczęło się to jakieś trzy lata temu, kiedy rozpoczęłam swoją przygodę z oglądaniem dziewczyn na YouTube, strasznie wtedy zapragnęłam nagrywać filmiki, też chciałam się z podzielić z innymi dziewczynami, tym co wiem i co interesuje mnie w modzie i urodzie :) powstało kilka „tajnych” filmików, zostały dobrze obrobione i przygotowane do dalszego przekazu,a le nigdy nie miałam na tyle odwagi, żeby pokazać w tak wielkiej społeczności, krótko mówiąc stchórzyłam :P potem kilka razy zabierałam się za prowadzenie bloga, miałam przygotowane kilka notek, już prawie założyłam bloga, ale znów się wycofałam, stwierdziłam, że już jest wystarczająco dużo innych dziewczyn, więc mój blog raczej nie trafi do szerokiego grona. Zdanie zmieniłam w tym roku, w urodziny podjęłam decyzję, że warto spróbować, choćby nawet dlatego, że jest to miejsce w którym mogę przekazać wszystkie swoje myśli i może choć jedna osoba chętnie je przeczyta :) bo w końcu „kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana” :P

Jak dla mnie YouTubowym guru jest Kasia CIASTECZKO 25, której filmiki oglądam namiętnie :) jest to dziewczyna, której jestem najwierniejszą fanką :) bardzo lubię jej kanał i jej bloga, szanuję ją za to, że mimo masy subskrybujących, nadal jest prostą i szczerą kobitką :)
Druga dziewczyna, na której filmiki czekam jak dzieciak na słodycze to Asia FIGIELKA, bez niej YouTube byłby smutną szarą stronką. Uwielbiam ją za jej świetną osobowość, jest tak radosną i pogodną osóbką, że nie wyobrażam sobie, że mogło by jej braknąć na YouTubie.
To właśnie dzięki tym dziewczynom, zmotywowałam się do prowadzenia własnego bloga :)
Dziewczyny, dziękuje Wam, że jesteście, za wszystkie filmiki i porady:) dzięki Wam, poznałam wiele kosmetycznych perełek:) życzę Wam miliona subskrypcji i zawsze pełnej baterii w kamerce :)

Oczywiście oglądam też wiele, wiele, wiele innych polskich piękności na YouTube i też bardzo pozdrawiam każdą z osobna :)


Każda z nas wie i zna dziewczyny, ale... link polecający nigdy nie zaszkodzi :) Mam nadzieję, że dziewczyny nie będą złe ;)




A oto ja :) 




3 komentarze:

  1. WIERZĘ ,ŻE CI SIĘ UDA, BĘDĘ TRZYMAĆ ZA CIEBIE KCIUKI I CZĘSTO CIĘ ODWIEDZAĆ. MÓJ BLOG SKOŃCZYŁ DZIŚ TRZY MIESIĄCE :). POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, Trafiłam przypadkiem na Twojego bloga i mogłabym się podpisać pod Twoimi słowami na temat jak to się stało, że zaczynasz blogować. Mój blog kuleje ale cały czas wierzę, że rozkwitnie. Będę Cię obserwować i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I bardzo dobrze, że założyłaś bloga! Też uwielbiam oglądać dziewczyny na YouTube. To jest takie ciekawe ;D Może wkrótce i Ciebie tam zobaczymy. Z blogiem miałam tak samo, bardzo się bałam. Ale przełamałam strach i jest fajnie, dziewczyny są bardzo miłe. :)
    Oczywiście dodaję Twojego bloga do obserwowanych i chciałabym Cię zaprosić do odpowiedzi na mój TAG pt. "Czy wiesz, że... ?", ponieważ widzę, że jesteś bardzo mądrą i ciekawą dziewczyną i na pewno masz zasoby wiedzy, którymi mogłabyś się z Nami podzielić. Szczegóły na moim blogu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń